Virtuální homestaging je počítačová vizualizace, která imituje klasický homestaging. Tedy zařízení nemovitosti, včetně doplňků tak, aby vypadala co nejlépe. Využívá se v situacích, kdy je nemovitost ve výstavbě, před rekonstrukcí, nebo interiér není vybaven. Vhodný je i v případě, kdy prostor nelze z časových, nebo finančních důvodů jednoduše zařídit.
Jeho cílem je zaujmout potencionální zájemce a přivést je na prohlídku. Zařízené prostory totiž působí mnohem lépe než prázdné. Navíc si díky nim lze lépe představit měřítko místnosti a velikost prostoru. Zároveň nabízí neomezené možnosti jak prostor zařídit a to bez nutnosti pořízení nábytku a dalších doplňků. Šetří tak současně čas a peníze.
I zde totiž platí, že čím působivější snímky, tím větší zájem o nemovitost. Jeden ze základních kroků pro nastavení vyšší prodejní ceny.
„Výhodou pro prodávajícího je, že získá více peněz, ale i pro kupujícího, protože získá představu o možnostech daného interiéru a jeho velikosti.“
A o to tady jde, ukázat zájemcům jak mohou žít.
To vše vytváří ucelený dojem a vnitřní touhu po koupi.