Děláme to, co jinde dělat nechtějí. Věnujeme čas a peníze do vaší nemovitosti, protože my se investovat do svých klientů nebojíme.
Díky vlastnímu webu nemovitosti můžeme do nabídky zařadit vše, co je dnes potřeba. Video, fotky a jejich popis pro snadnější orientaci, virtuální prohlídku a další potřebné informace jako jsou plánky, evidenční list, stanovy SVJ či DRUŽSTVA, prohlášení vlastníka budovy a další. Mrkněte se, jak například vypadá web rodinného domu www.fkr.cz/bydleni-u-golfu V dnešní zrychlené době se o nemovitosti na webu dozvíte za 5 minut více než s konkurencí na prohlídce.
Všechny informace pomáhají kupujícímu k rychlejšímu rozhodnutí a proces prodeje je příjemnějším zážitkem. Kupující si může podle své libosti vše prohlížet, jak dlouho potřebuje.
Na prohlídky chodí již informovaní klienti a často slyším po prohlídce od zájemců o nemovitost: „Všechno jsme si prošli již doma na webu. Víme, co čekat a nepřišli jsme zbytečně.“
Rozhodnutí koupit pak přichází velmi rychle a nedochází ke zbytečné prodlevě a možnosti najít novu nemovitost, která by kupci třeba zamotala hlavu.
Hlavní slovo má však propojení webu nemovitosti s reklamou na sociálních sítích. Facebook je aktuálně prodejní kanál, který nám pomáhá prodat až jednu třetinu nemovitostí. Bez webu nemovitostí by to ale nefungovalo.
Od začátku roku nám reklama na sociálních sítích přivedla na jednotlivé weby nemovitostí celkem 57 362 lidí a to už je docela hezké číslo.