22. ledna 2021

Virtuální homestaging jako zajímavá alternativa k vizualizaci interiéru

Často je to právě první dojem, který rozhoduje o tom, zda danou nemovitost klient koupí, či nekoupí. O pocitu, který v něm objekt vyvolá, rozhodují první okamžiky. A právě virtuální homestaging může být ten pravý nástroj, který vytvoří vzájemné sympatie a motivaci ke koupi.

Virtuální homestaging je počítačová vizualizace, která imituje klasický homestaging. Tedy zařízení nemovitosti, včetně doplňků tak, aby vypadala co nejlépe. Využívá se v situacích, kdy je nemovitost ve výstavbě, před rekonstrukcí, nebo interiér není vybaven. Vhodný je i v případě, kdy prostor nelze z časových, nebo finančních důvodů jednoduše zařídit.

Jeho cílem je zaujmout potencionální zájemce a přivést je na prohlídku. Zařízené prostory totiž působí mnohem lépe než prázdné. Navíc si díky nim lze lépe představit měřítko místnosti a velikost prostoru. Zároveň nabízí neomezené možnosti jak prostor zařídit a to bez nutnosti pořízení nábytku a dalších doplňků. Šetří tak současně čas a peníze.

I zde totiž platí, že čím působivější snímky, tím větší zájem o nemovitost. Jeden ze základních kroků pro nastavení vyšší prodejní ceny.

„Výhodou pro prodávajícího je, že získá více peněz, ale i pro kupujícího, protože získá představu o možnostech daného interiéru a jeho velikosti.“

A o to tady jde, ukázat zájemcům jak mohou žít. 

To vše vytváří ucelený dojem a vnitřní touhu po koupi.

Zajímáte se o více informací o tomto tématu?

Blog:
další rady a tipy z realitního světa pro vás

Nahlédněte do zákulisí realitního světa a přečtěte si aktuální informace z oboru.

Celý článek
Celý článek